Prima revizie: BMW G650 XChallenge

Dupa prima tura ca proaspat posesor de BMW G650 Xchallenge cu ABS – despre care am scris mai jos, am si programat prima revizie.

M-am consultat cu cativa prieteni si am decis ca prima verificare dupa cumparare sa o fac la un service specializat pe motocicletele acestei marci, chiar daca pretul manoperei pe ora e de 3-4 ori mai mare decat la alte service-uri moto din Bucuresti.

Singura problema vizibila e legata de pornirea la rece – e nevoie de 3-4 incercari (merge 10 secunde si se opreste) inainte ca motocicleta sa ramana pornita la relanti. Apoi nu mai are probleme cu pornirea.

Pe forumul advrider, problema pare a fi raspandita la modelele acestui motor, la G650 Xchallenge, Xcountry si Xmoto, iar rezolvarile sunt diferite.

Am dus motocicleta marti dimineata la ora 8 in service cu o lista de operatiuni iar pana dupa-amiaza, dupa verificarea la rampa, aveam confirmata si lista finala.

  • Inlocuire filtru de ulei (uleiul e proaspat schimbat de proprietar) si garnitura.
  • Inlocuire lichid de racire.
  • Curatare etrier.
  • Inlocuirea celor 2 bujii cu unele noi.
  • Desfacut si curatat ansamblul corp-clapeta alimentare combustibil.
  • Inlocuire suport injector fisurat.
  • Curatare si gresare lant.

Manopera 733 RON, consumabilele 322 RON, iar totalul 1055 RON.

Nu-mi pare rau de banii de manopera stiind ca mobra a fost pe maini bune si specializate pe marca asta. 

Suportul de injector fisurat de la punctul 7 nu e pe stoc din pacate. E un plastic mic de 80 RON care trebuie comandat din Germania. Au pus comanda pentru piesa miercuri, si desi am asteptat cu sufletul la gura, n-a venit vineri. Nici luni. Cu siguranta i-am imbolnavit cu telefoanele in perioada asta :).

Update: Am ridicat motorul din service pe 28 martie, yuhuu!

Cum porneste acum la rece motocicleta? Perfect!

Cum merge la drum lung si cat consuma? Vezi aici:

Ne auzim la urmatoarea tura!