Salutari!
Iarna nu-i ca vara
Abia acum am inteles de ce nu se mai merge pe motor iarna. Sau pe ceata. Sau pe intuneric. Sau pe frig. Sau cu asfaltul ud si rece si cu mazga. Sau cu viziera uda in permanenta. Sau cu toate la un loc.. cum am aflat ieri. Decat daca esti idiot si prost ca mine, mai ales ca nu aveam vreo urgenta.
Sper ca cine mai citeste si nu stie inca ce naspa e, sa fie descurajat.
Drumul spre Siriu
Traseul (neintentionat) a fost asta: https://goo.gl/eMGPZK
Intentia mea era sa ma intorc tot pe lumina. Problema a fost ca in loc sa fac dreapta dupa Cislau, am mers drept inainte spre Viperesti si Buzau, cu retur pe E85. Nu mi-am dat seama ca ceata+intuneric+drum ud+viziera uda de la ceata+E85 inseamna ca nu pot sa merg mai repede de 70-80km/h, asta atunci cand gaseam o masina dupa care sa ma tin.A fost ingrozitor pentru ca n-aveam alte puncte de reper decat stopurile masinilor din fata si vreo 30 de metri din marcajul de pe asfalt.
De dimineata
Am asteptat pana pe la 10 jumatate sa se mai ridice ceata.. nu prea se ridicase:
Asfaltul era uscat in Bucuresti. Insa cum am iesit prin Otopeni era ud pe jos si deja aveam ganduri sa fac dreapta spre Ikea, dar am zis hai ca s-au anuntat 10 grade si soare, trebuie sa se indrepte vremea in curand. Nici vorba. Am iesit din ceata abia undeva dupa Patargele in pana mea.
Oricum, am plecat cu ideea sa mangai comenzile motocicletei, asa finut, cu buricele degetelor ca si cum .. ma rog, stiti voi.. ca si cum incerci sa gasesti gaurica.. de la inel ca sa prinzi cureaua castii.
0 placere in primii 140km ai excursiei. Ceata si cancer de frig, asfalt uscat alternat cu asfalt ud, cu mizerii, in aproape toate curbele.



Bai si la un moment dat ies din ceata si intru in primavara. Soare, cald si cer albastru. Incredibila tranzitia.




M-am oprit la intrarea in Siriu si-am intors mobra sa fac niste poze langa o balta cu super mult noroi. Abia cand am pus piciorul in prima poza de jos pe asfaltul asta ud am realizat cat de alunecoasa este mazga asta, sa-mi bag picioarele ca nu-nteleg unde gasesc aderenta cauciucurile. Ramane un mister.



Lacul in sine, o frumusete, am dat o tura cam pana pe la jumatate, deja era tarziu si cum am zis mai devreme, imi propusesem sa ma intorc inainte de intuneric.
N-am rezistat si-am coborat un pic si pe sub podul de peste Siriu:
La intoarcere, in loc sa fac dreapta dupa Cislau am tinut-o drept spre Buzau, si de atunci am mers in ceata si umezeala continua. Foarte faina portiunea de drum pe DN10, asfalt bun, viraje prin padure. Dar nu iarna :(.
La 5 eram la Caldarusanca, cu vreo 80 km in fata mea, era deja intuneric, soferi grabiti, asfalt ud, ceata continua, pe alocuri destul de naspa, in valuri, pana in Bucuresti. Nu prea mai vedeam mare lucru prin viziera. Am mers aproape tot drumul cu mana dreapta pe ghidon si mana stanga drept stergator. Vizibilitate spre deloc. Am ajuns acasa la 18:30, aveam bucile sloi si degetele vinete.
M-am certat singur pentru idiotenie. La ce raha* imi trebuia mie tura asta acum, sincer am avut super mult noroc ca n-am cazut pe undeva.
Lectie invatata.
Motorul nu-l bag la iernat inca, vreau sa-l mai plimb prin Bucuresti sau prin imprejurimi, dar cu siguranta nu mai ies la vreo tura lunga.