Prima cazatura, yuhuu! si enduro (noroaie + video) prin Vrancea (514 km)

Va salut!

Doua premiere azi si o realizare.

1. Prima cazatura, yuhuu!! De cand asteptam sa nu mai fiu in tabara motociclistilor care inca n-au cazut,hahah!

2. M-a lasat Dan sa merg un pic pe KTM 690, ai sa-mi dau palme ce bruta de motor. Zici ca e o scandura montata pe o racheta la care cineva s-a gandit sa ataseze doua roti.

3. Cand cresc mare vreau sa fiu ca Dan pe KTM-ul lui.

Va salut!

Doua premiere azi si o realizare.

1. Prima cazatura, yuhuu!! De cand asteptam sa nu mai fiu in tabara motociclistilor care inca n-au cazut,hahah!

2. M-a lasat Dan sa merg un pic pe KTM 690, ai sa-mi dau palme ce bruta de motor. Zici ca e o scandura montata pe o racheta la care cineva s-a gandit sa ataseze doua roti.

3. Cand cresc mare vreau sa fiu ca Dan pe KTM-ul lui.

Ca sa nu va tin in suspans, mergeam noi pe campuri/damburi, in dreapta urca un pic pamantul si pe mijloc fix o balega. Cum am dat in ea, a fugit roata fata spre stanga si m-am trantit pe dreapta.

Cum am cazut, asa m-am pozat, am asteptat pana mi-a facut Dan poza hahahah!

Sa va zica Dan cat de incatat eram si bucuros ca ma cazut ))) Tot zicea Radu la ultima iesire pe Baiului “trebuie sa cazi ca sa vezi cum e”.

Handguards-urile si-au facut datoria cu brio, nici nu s-au clintit insa am ramas cu impresia ca ghidonul ProTaper pe 28 mm e un pic cas, cu vreo 5 mm. Ramane sa vad in service.

Bai deci azi pentru mine au fost cele mai dificile si solicitante trasee de pana acum. Am facut 514 km din care mi se pare ca doar 14 au fost de asfalt la cum ma simt acum – acesta e traseul pe Google Maps, cu evitare de asfalt.

– Urcari pe bolovani (pe-aici era sa cad)

– Urcari pe covor de frunze ce ascundeau sleauri (pe-aici era sa cad)

– Urcare pe forestiere adanci (pe-aici era sa cad)

– Vreo doua noroaie (pe-aici era sa cad)

– Drum pe asfalt transformat in curba in drum pe nisip si pietris, si tot asa, alternand (pe-aici era sa cad, plus sunt muci la luat curbe pe nisip cu pietris)

– Serpentine in jos si-n sus pe pietre si nisip (pe-aici era sa cad)

– Vreo doua traversari de rau usoare dar distractive

Multe pieetreeee.. era sa ma duc de-amp*lea cand aveam cred ca vreo 60 pe o portiune de viteza cu pietre, la vale si mi-a fugit roata din fata, am pus piciorul drept jos, mi-a fugit in spate si m-am dezechilibrat, dar prin minune n-am cazut.

– Un pic de mers pe camp – aici am cazut pe cac*t!

De vreo doua ori eu am zis sa ne intoarcem dar Dan e ca bomboana de-menta. Ca sa nu mai zic ca omul nu e pilot de motocicleta. E cosmonaut. Pentru ca o piloteaza ca pe o racheta.

La un moment dat el cobora o panta cu motorul oprit si tot mergea mai repede decat mine hahahah. Dar am mai invatat cate ceva de la el.

Momentele cele mai interesante (prinse pe camera, ca au mai fost, dar n-am folosit-o).

2 minute: Cea mai nasoala parte, si noroaiele de la minutul 2:00, dupa care mi-a venit sa zic iar Yuhuu!

30 secunde: Cea mai “urcare”, pe care am ajuns s-o fac de 2 sau 3 ori.

Ma oftic ca n-am filmat traseul pe urcare pana sa ajungem acolo. Dar e de facut din nou tura asta.

Cateva poze de pe drum, sincer, m-am indragostit de Vrancea.

La rasarit

Prin paduri

Sus pe dealuri

Curbe stranse pe nisip, la deal si la vale

Forestiere

Cateva noroaie

Traversare rau

O sa pun filmul complet pe Youtube dar dureaza juma de zi probabil..

Despre KTM 690. E avion. Am mers un pic pe cateva curbe. Nu vrea sa se incline .

Apoi pe drum drept pana la 120 la ora. Iar avion.

Pana mea, daca esti intr-a 5a la 60 la ora si ai tras un milimetru de acceleratie, decoleaza! E demential cuplul.

Eu nu stiu cum se da Dan atat de bine pe el.

Bine, mi-a povestit el niste chestii.

Mersi Dan ca ai fost atat de cool, pentru ca m-ai asteptat de atatea ori si ai avut rabdare .

Dupa asa tura nici macar n-am mai simtit dezamagire cand cascada Monteoru nu mai exista pentru ca raul era complet secat.

Mersi ca ati citit, va salut!

Leave a Reply

Scroll Up