Cu capul in nori pe Transalpina DN67C si Lacul Vidra (690 km)

Pofta a venit mancand, dar cu dezamagire´╗┐.

M-am intalnit cu Zetu prin oras, cred ca lunea trecuta. Nu stiu daca-l cunoasteti, dar din ce-am vorbit cu el pare a fi super de treaba, endurist si calator, cu un Transalp 650 super fain si echipat de iesiri prin noroaie. Tocmai se intorsese dintr-o tura lunga, inclusiv pe Strategica.

Pofta a venit mancand, dar cu dezamagire´╗┐

M-am intalnit cu Zetu prin oras, cred ca lunea trecuta. Nu stiu daca-l cunoasteti, dar din ce-am vorbit cu el pare a fi super de treaba, endurist si calator, cu un Transalp 650 super fain si echipat de iesiri prin noroaie. Tocmai se intorsese dintr-o tura lunga, inclusiv pe Strategica.

Amuzant e ca el imi pozase mobra parcata si vorbea pe telefon cu baietii de la Motor Help Crangasi, si cineva zicea ca ma stie de pe forum ).

Dupa discutia asta si experienta din Cheile Sohodolului de saptamana trecuta, gata, imi iau cauciucuri zic, si marti intreb la service: “daca imi comandati voi K60uri, reusiti sa le montati pana vineri? – Da.”

Planul cu care am inceput saptamana era sa merg spre Transalpina, prin Ramnicu Valcea, Parcul National Cozia, si s-o parcurg de la nord la sud, dinspre Obarsia Lotrului spre Novaci, cu o mica urcare pe Strategica. Ma gandeam ca daca n-o prind in weekendul asta, n-o mai prind deloc anul asta ca vin frigul si ninsoarea, ceea ce cred ca se cam adevereste.

Am ales traseul asa pentru ca am citit pe forumurile de biciclisti ca exista o urcare spre Strategica fix inainte de lacul Vidra, din Curmatura Vidrutei. Si voiam s-o vad si eu.

Miercuri au primit termenul de livrare al cauciucurilor: joi, dar baietii de la service imi fac programare abia vineri, la 10:00.

Mega bucuros ma prezint la garaj, cauciucurile arata superb, K60 scout pe fata (normal n-au gasit pe stoc), K60 silica pe spate, dot 2017 si 2018. In comparatie cu Anakee pare ca urca singure pe varful Omu (na, primele mele cauciucuri cu valente off).

Incepe treaba, dar ghinion.. cand era aproape suit pe janta, cauciucul de pe spate decida sa se rupa.

Altul nu se mai gaseste pe stoc, ei nu mai puteau oricum sa ramana mai mult de ora 12:00, eu deschid aici alt thread sa intreb de unde as putea lua unul.. nici o sansa. Singurul K60 pe stoc in Bucuresti e fix cel care mi s-a rupt mie. Sula si dezamagire, am pus la loc Anakee-urile.

In fine, eu am ramas cu planul initial. Duminica am plecat la 5 jumatate, ora tarzie pentru mine, dar macar sa nu mai merg atat de mult pe bezna. Cancer absolut.

Am luat geaca de piele, fasul anti-vant fluo pe deasupra, tricou si hanorac pe dedesubt – perfect. Daca ramaneam cu geaca de vara cu siguranta degeram.

Cat mananca Domi pe autostrada

Prind rasaritul pe autostrada spre Pitesti, pe care deja incep s-o cunosc destul de bine. Mers ca de incepator, 120-130km/h.

Oprirea cu sandwich la OMV-ul de langa Olt, dupa Centura Calimanesti. Aici mi-am schimbat casca.

Entuziasmat de drumul super frumos nu m-am mai uitat pe GPS si am ratat intrarea spre Transalpina dinainte de Brezoi, mai aveam 30km pana sa ajung in Sibiu cand mi-am dat seama ca hey, Transalpina nu incepe din Sibiu.

Am intrat un pic printr-o albie secata (cu parere de rau insa ca n-aveam K60urile).

Dezamagirea asta am simtit-o de fiecare data cand de la drumul principal se facea o iesire pe un drum neasfaltat . Sincer cred ca m-a muscat boala asta a explorarii in afara asfaltului..

Lacul Vidra

Intrarea spre Strategica

Aici am urcat pe o panta mai inclinata pana in acest loc unde am dat de stanci si pietre mari. Dupa portiunea asta era mult mai ok drumul, si cu Heidenaurile cu siguranta ma duceam mai sus. Mi-am amintit insa de sfatul de a nu ma mai aventura cu cauciucurile de strada, si m-am multumit doar cu atat. Dar promit sa revin.

Am facut bine ca nu m-am urcat pentru ca venea ceata peste munti si cu siguranta as fi ramas pe-acolo fara vizibilitate.

Drumul prin nori

Cumva dezamagirea de a nu avea cauciucurile potrivite pentru Strategica a fost compensata de fenomenul asta incredibil de a trece prin norii din varful Transalpinei.

Pe urcare, totul senin:

Apoi de la varf muntele era inghitit de nori si ceata. Pe coborare, nu vedeai la mai mult de 5 metri in fata.

Prin ceata am mai mers, si prin munti, cum sunt sigur ca au facut-o multi de pe forum inaintea mea. Dar pentru mine a fost prima data, pe motor si a fost pur si simplu fenomenal.

Cat a mancat Domi pe Transalpina?

Tot 5%

Aici la benzinarie am realizat ca a mai fost cineva mancat, pe sub fasul de vant, geaca, hanorac si tricou. Am gasit niste piscaturi mari si dureroase la strangere.. wtf… n-am gasit nici o insecta prin haine.

Drumul inapoi acasa

M-am oprit sa-i intreb pe cativa motociclisti opriti pe marginea drumului ce s-a intamplat, unul dintre ei a alunecat pe o pata de motorina dar din fericire nu avea nevoie de ingrijiri medicale – gasiti postul in topicul de intamplari in trafic.

Altfel, ziua s-a incheiat fara alte incidente. Inca un apus prins pe drumul spre casa:

Ce am remarcat la intrarea in Bucuresti fata de weekendul trecut e ca am fost mult mai vizibil dupa lasarea intunericului cu faza lunga, facandu-mi drum printre coloanele infinite de masini.

Leave a Reply

Scroll Up